Haul Pepco #2

środa, grudnia 14, 2016

To już drugi haul z pepco w dosyć krótkim odstępie czasowym co potwierdza fakt że uwielbiam ten sklep:) Cieszę się że w okresie przedświątecznym nowości pojawiają się co tydzień i za każdym razem można znaleźć coś niesamowitego do dekoracji:)

Zacznijmy od filiżanek które pokazywałam już na Instagramie i również przypadły Wam do gustu:) Są dosyć małe ale bardzo urocze:) Komplet 4 filiżanek kosztuje nie całe 30 zł:) 


Jeśli jesteśmy przy akcesoriach kuchennych to nie mogłam się oprzeć tym dwóm malutkim miseczkom w kształcie serduszek. Są dosyć duże, idealne na poranną owsiankę i również za bardzo przystępną cenę 9.99 za 2 szt:) 


Kocyki już chyba każdy zna z pepco?:) Bardzo miłe w dotyku i przede wszystkim cieplutkie!:)

Wracając do zimy i świątecznego klimatu to nie może zabraknąć wpasowującej się piżamki :) Duży plus za ściągacze u dołu nogawki:)


Mój dom chyba będzie opierał się tylko na dekoracjach z pepco ale taka ramka to chyba niezbędnik, czyż nie?:D

I ostatnie dwie rzeczy potrzebne do moich świątecznych wypieków, czyli zwykłe papilotki (te świąteczne z ostatniego nagrania okazały się trochę za duże) 

I ostatnie wzorniki do dekoracji, które jeszcze nie wiem jak wykorzystam:D

Zakupiłam jeszcze kilka rzeczy, ale pokaże Wam je dopiero po świętach kiedy to powędrują w ręce nowych właścicieli bo nie chce zepsuć niespodzianki :)

Do usłyszenia! 

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Też zrobiłam ostatnio małe zakupy w Pepco :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne rzeczy! Uwielbiam kocyki z pepco, są mieciutkie i urocze ;) często tam kupuję

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze rzeczy! Miseczki serduszka mnie urzekly :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam robić zakupy w Pepco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pepco to chyba najlepsze co może spotkać człowieka! również często tam zaglądam, żałuję że nie odświeżają asortymentu częściej :) // skydancing.pl

    OdpowiedzUsuń