7 września 2016

O weselu słów kilka i pomysł na prezent !

O Matko! Tak wypadałoby zacząć ten post. Ktokolwiek przeżył wesele w najbliższej rodzinie chyba wie o czym mówię. Już od jakiegoś czasu odnoszę wrażenie że czas dla mnie przyśpieszył ale ostatnie tygodnie minęły w jeszcze bardziej ekspresowym tempie. Odkładałam napisanie tego posta od kilku dobrych dni bo sama nie wiem od czego zacząć i jak to wszystko poskładać. Miało być dużo postów i regularnie ale życie zweryfikowało moje umiejętności organizacyjne i niestety poległam.

Wyobraźcie sobie że żyjecie sobie około pół roku z takim samym schematem. Pobudka o tej samej godzinie. Codziennie to samo śniadanie, obliczone makroskładniki, wszystkie produkty obliczone co do grama. Następnie wybieracie się na trening siłowy lub cardio w zależności od dnia tygodnia. Jest czas na zakupy, robienie posiłków i trzymania się godzin. Macie czas poczytać książkę, oglądnąć swojego youtubera, wyskoczyć na rolki/ rower. I do tego wszystkiego regularna praca w weekendy.

Po czym zjeżdża się najbliższa rodzina, w tym również Wasz partner. Okazuje się że zostajecie pozbawieni własnego pokoju na rzecz nowych domowników a Wasz plan dnia zostaje wywrócony do góry nogami.

 Z dnia na dzień przestałam walczyć z utrzymaniem swojej rutyny. Przygotowanie obiadu i kolacji dla 15 osobowej rodziny wymaga sporo czasu. Później zaczęły się przygotowania do wesela. Suknie, garnitury, przymiarki, prezenciki, gadżeciki, cukiernia, lokal, bramy, balony, dekoracje itp itd.

W tłoku tych wszystkich  wydarzeń warto wspomnieć skończyłam 22 lata !:) Jakby tego było mało, korzystając z obecności 'narzeczonego' w Pl postanowiłam zaplanować własne wesele:) Do tej pory mysłałam że umiem zarządzać czasem ale przy takim tempie życia mój kalendarz leży zakurzony w szufladzie, nie tknięty od miesiąca:) Jest wiele tematów które chciałabym poruszyć ale chyba przełożę to na następne posty. Powoli moje życia wraca do normy. Zaczynam odsypiać nieprzespane nocki. A dzisiaj przychodzę do Was z pomysłem na prezent ślubny z nutką humoru:)






Widzimy się mam nadzieję wkrótce w nieco mniej chaotycznym poście!

3 komentarze:

  1. Bardzo fajny pomysł na prezent :D Rewelacja! I z humorem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne prezenty, nie ma co :)
    Ale bym chciała spotkać taką fontannę czekoladową...

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu

About Me

Moje zdjęcie
Magda, 23 Mayorka94@gmail.com

Followers