11 lutego 2014

Projekt denko cz. 1

Witam was kochani bardzo serdecznie! Dzisiaj na blogu pierwsze denko. Opowiem wam pokrótce o kosmetykach zarówno do pielęgnacji jak i makijażu, które zużyłam (wraz z siostrą) w ostatnim miesiącu. Mam nadzieję, że taki post okaże się przydatny. Nie sugerujcie się całkowicie moją opinią, jak wiadomo każdy ma inny typ cery, u każdego skóra wymaga innej pielęgnacji, ale mam nadzieję, że po troszku ułatwi Wam to decyzję jeśli zastanawiacie się nad kupnem któregoś z tych produktów.


 Lakier do włosów Nivea 4, dodający rzekomo objętości. Osobiście nie polecam. Sklejał włosy, objętości   nie dodawał i za jego pieniądze można kupić o wiele lepszy lakier.
Suchy szampon batiste, czyli klasyka sama w sobie.  Żałuję, że wybrałam tą gamę zapachową, bo niestety nie przypadła mi do gustu. Niemiłosiernie zostawia białe ślady na włosach i nie jest to wina nadmiernej aplikacji. Jednak trzeba mu przyznać duży plus za to, że swoją pracę wykonuje bardzo dobrze, czyli odświeża włosy. Minusem jest na pewno cena i dostępność, chociaż można go dostać często w internetowych drogeriach w promocji. 
Suchy szampon z isany-Te 2 produkty sa u mnie na tym samym miejscu, a wiadomo, że jeśli możemy przyoszczędzić pieniążków to wybieramy tańszy produkt. Dlatego gorąco polecam Wam ten suchy szampon (dostępny w rossmanie za ok. 6zł w cenie promocyjnej)
Szampon do włosów Timotei, jeden z moich faworytów ostatnich miesięcy. Ogromnie polecam całą tą serie. Kosztują naprawdę nie dużo, a są wydajne. Dzięki niemu mogłam myć włosy co 3 dni, co już o czymś świadczy. Przepiękny zapach. Niestety trzeba uważać z nim , ja jestem na etapie odstawiania go, bo przy dłuższym stosowaniu traci na działaniu.



Żele pod prysznic dove- kupione w cenie promocyjnej za ok. 9zł (500ml) Bardzo wydajne. Idealne na chłodniejsze dni dzięki gęstej, kremowej konsystencji. Cudowny zapach granatu:) Dobre nawilżenie, same +++
Żel pod prysznic Biały Jeleń- Kupiony w biedronce w zestawie (wciąż dostępne), ładny zapach. Do wydajnych nie należał przez lejącą konsystencję.
Żel pod prysznic Avon- drugie opakowanie, kupione w promocji za 6zł. Idealny na letnią pogodę. Na pewno kolejny raz do niego wrócę. Przyjemny zapach, wydajny. Polecam!


Mleczko do ciała Nivea, idealne dla osób które mają suchą skórę i przy zimowej temperaturze za oknem. Mega wydajne, przyjemny zapach.
Mus do ciała z Perfecty- Nie polecam, przedziwna konsystencja, nie spełniał swojej roli. Nie nawilżał i nie należał do najprzyjemniejszych jeśli chodzi o zapach. Nie polecam
Krem do rąk Avonu- tani, nieprzyjemny zapach, długo się wchłaniał. Ogólnie nie polecam

Znacie produkty wyżej przedstawione? Jakie są wasze opinie?:)


31 komentarzy:

  1. jesli batiste to tylko oryginalny ;) tez mialam ten kokosowy i straszne slady zostawia, wiem cos o tym ;) sprobuj oryginalnego w zielonym opakowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szampon isana używam i też jestem z niego zadowolona :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam ten lakier z Nivea i też nie polecam :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne kosmetyki ,co ciekawe ja żadnego nie widziałam o.O. Tym bardziej fajnie poznać twoją opinię :))
    ✿Zapraszam do mnie ,jeśli Ci się spodoba skomentuj ,zaobserwuj <----KLIK✿
    Będzie mi baardzo miło! <33

    OdpowiedzUsuń
  5. A zastanawiałam się nad tym peelingiem, dobrze, że nie kupiłam :D
    Pozdrawiam!
    cuddlanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana, a ktory peeling masz na mysli bo nie pokazywalam zadnego;D

      Usuń
  6. używałam żeli pod prysznic Dove i są super ;)
    fajne produkty :P

    obserwuję i liczę na to samo ! ♥
    http://positive-memories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obserwuję z innego konta, tego o nazwie "Wikaaa ;3"

      Usuń
  7. Nie używam, żadnego z nich ale o niektórych słyszałam ;3

    Obserwuję już od dawna ! Byłoby mi miło gdybyś również zaobserwowała mojego bloga. Przy okazji zapraszam do skomentowania posta u mnie - http://hatersmakemefamoussss.blogspot.com/2014/02/normal-life.html

    OdpowiedzUsuń
  8. sama używam już od kilku miesięcy tego mleczka, nie tylko w zimę. :)
    świetny post! zapraszam do mnie: http://bloodyverone.blogspot.com/
    obserwacja za obserwacje. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. to mleczko jest mega!

    http://xoprimaxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam żele Dove, są świetne, pozdrawiam :)

    www.magadish.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny blog, zapraszam do siebie :)

    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Też używam tego mleczka do ciała z nivea :>

    http://unnormall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Też często używam suchego szamponu z Rossmana i jestem bardzo zadowolona ;) z innych kosmetyków co Ty uzywalam tylko zeli pod prysznic z Dove i Avonu i ogólnie tez jestem zadowolona :)
    Pozdrawiam ;*

    http://ringletss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam żele Dove! :)

    Zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam do Ciebie prośbę, czy mogłabyś odwiedzić mojego bloga i poklikać w banery Sheinseide?
    Bardzo mi na tym zależy bo staram się o współprace.
    Inne blogerki, jeżeli to czytacie to czy możecie mi pomóc?
    Zostawcie mi w komentarzu ślad, że poklikaliście a napewno się odwdzięcze jeśli też macie taką potrzebę :) Możecie same zaproponować mi sposób w jaki mogę się zrewanżować :)
    emiuula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Suchy szampon z Rossmanna używam i bardzo lubię, własnie dziś kupiłam kolejny :) Wypróbuję chyba któryś żel pod prysznic z Dove :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ten różowy żel pod prysznic jest wspaniały też go mam :D

    +zapraszam do mnie
    http://jessica1209240.blogspot.com/
    +zapraszam na konto na yt
    http://www.youtube.com/channel/UCuinbutRUzcRYtCsQcdUp4A
    obserwacja za obserwacje? :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam suchy szampon z Issany <3 zawsze mnie ratuje w nagłych sytuacjach :D Również dodaje do obserwowanych ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Narobiłaś mi ochoty na ten żel z Avon. Miałam go raz i teraz mi przypomnialas o nim! Chyba odezwę sie do konsultantki i go zamówię <3
    Pozdrawiam i zapraszam do nas :) the-friends-diaries.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Próbowałam tego suchego szamponu i w pełni spełnił moje oczekiwania. Jeśli chcesz możesz mnie zaobserwować, na pewno się odwdzięczę ;d Zapraszam do mnie ada-aduska.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. zel z Avon całkiem fajny, aczkolwiek za czesto go nie kupuje xd

    zapraszam do siebie- obserwacja za obserwacje :)
    www.fashionnade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. z tych kosmetyków używałam Avon, Nivea, Timotei i u mnie się te kosmetyki sprawdzają :)

    zapraszam do mnie, do wygrania bon na ciuchy:
    http://izusiaizusija.blogspot.com/2014/02/giveaway-sammydresscom.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Chciałabym wyprubowa ten suchy szampon ;)

    buziaki ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję, że Ci się udało! :)
    Zapraszam do mnie na nową notkę, jeśli spodoba Ci się mój blog możesz zaobserwować, a z pewnością odwdzięczę się. + w pasku bocznym znajdziesz rozdanie. :)
    pinkk-rainbow.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Nivea is my Fave

    FOLLOW ME
    http://rimanerenellamemoria.blogspot.de
    https://www.facebook.com/Rimanerenellamemoria
    http://instagram.com/rimanerenellamemoria

    OdpowiedzUsuń
  26. witam ,masz ochote na wspolna obserwacje jesli tak daj znac na moim blogu :) bedzie mi milo :)
    http://zielonoma.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  27. Zawsze chciałam spróbować tego suchego szamponu..xDD
    Zapraszam:
    natka-natek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu

About Me

Moje zdjęcie
Magda, 23 Mayorka94@gmail.com

Followers