18 lutego 2014

Błyskawiczna szarlotka


Witajcie kochani! Dzisiaj przychodzę do Was znów z kulinarnym przepisem, a mianowicie pyszną expresową szarlotką bez dna, czyli rozwiązanie dla zapracowanych, zabieganych kuchareczek :D Szarlotka smakuje najlepiej jeszcze cieplutka wyjęta z piekarnika w towarzystwie śmietankowych lodów. Jeśli obawiacie się, że przepis Wam się nie uda, to spokojna głowa:) Ręczę za to, że poradzicie sobie WSPANIALE, dlatego że przepis jest banalny! Składniki zależą od wielkości brytfanki, ja do swojej użyłam
7 łyżek mąki
3 łyżki cukru pudru
4 łyżki masła
2 łyżki cukru
ilość jabłek wg uznania, ja użyłam 4 średnie
cynamon

Wyrabiamy ciasto z mąki, cukru pudru i masło. Początkowo siekamy nożem aż malutkie kawałeczki masła oblepią się w mącie. Następnie pocieramy ciasto w dłoniach, aż powstanie nam coś na wzór kruszonki. Jabłka obieram, kroje w kawałeczki i wsypuje do wyłożonej papierem do pieczenia brytfanki albo wysmarowanej tłuszczem. Jabłuszka posypuje cukrem i cynamonem. Wszystko posypuje wcześniej zrobioną kruszonką. Wkładam do piekarnika nagrzanego do 200 stopni. Czas zależy od piekarnika, brytfanki itp ( ok.30 min), najlepiej trzymać placuszka aż do zarumienienia!:)




Szarlotkę troszkę ciężko się kroi i wyciąga z brytfanki dlatego polecam do tego użyć szpatułki. Jak widzicie szarlotka bez dna nie wygląda super estetycznie, ale liczy się smak:D 

Smacznego kochani! Buziaki;*

48 komentarzy:

  1. Wygląda smakowicie ;) Muszę wypróbować Twój przepis ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziekuje za wizyte i bardzo mily komentarz ,rowniez obserwuje na gfc :)
    http://zielonoma.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmm :D Zjadłabym kawałek :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmm... pyszności <3
    +obserwuję =]

    bloggerkakaro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Smacznie wygląda, na pewno spróbuję ! <3
    +fajny blog,piękne zdjęcia
    Zapraszam do mnie
    http://crazycarina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. jak bede w domu to poszukam w notesie bo mam jeden sprawdzony:D

      Usuń
  7. Cudny przepis, trzeba bedzie go wykorzystac :)

    http://agabierkophotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ narobiłaś mi smaka, szarlotka to moje ulubione ciasto :)
    Dziękuje za odwiedziny mojego bloga, ja również Cię obserwuję :)

    XoXo
    http://fluffy-muffin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuje za przepis na pewno wypróbuje ! :)
    Obserwujemy ? daj znać u nas a jeszcze dzisiaj odpowiemy ! :)
    http://zuzaandmarta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy blog. Będę tutaj częściej zaglądać. Co powiesz na wspólną obserwację? Odwdzięczę się. Pozdrawiam
    www.momentforme89.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. To musi być pyszne. My uwielbiamy szarlotki! Mniam!
    Pozdrawiamy i zapraszamy!
    thehauntedway.blogpspot.com
    +obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny blog . Musiało pysznie spakować :) Dzięki za obserwacje :* pozdrawiam i również obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam szarlotkę,ta wygląda przepysznie!!:)
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  14. hmm narobiłaś mi dużą ochotę na szarlotkę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jaki piekny wystrój bloga! :D mnaimmmm ^^^

    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. smakowicie wygląda ;)

    http://im-crazy-and-i-want-be-forever-young.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciasto wygląda bardzo smakowicie. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Uhh narobiłas mi smaka na szarlotkke<33
    Mi nic nie wychodzi jak pieke :D
    Bardzo mi sie tu podoba więc może zaobserwujemy swoje blogi?Jeżeli tak to daj znać u mnie
    silence--of--the--mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Mmmmm pychotka :D

    OdpowiedzUsuń
  20. jezu omomomoom poleciałabym zrobić ale jabłek nie mam xdd
    +spełniłabyś moje marzenie gdybyś kilknęła w jakikolwiek obrazek w najnowszym wpisie Wishlist, będzie wspaniale i dziękuję :)
    uszatkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Jutro mam trochę wolnego czasu to chętnie wypróbuję Twój przepis - dziękuję! :)

    Z przyjemnością obserwujemy i zapraszamy do nas 5waystobepretty.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mmmmm... nabrałam ochoty na szarlotke! chętnie skorzystam z przepisu ;) obserwuję i liczę na rewanż ;)

    dominisialove.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  23. O losie.. to ochoty narobiłaś ;p
    Obserwuję i zapraszam http://patinn.blogspot.com/ :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Chyba spróbuję ją upiec, ciekawy pomysł :) jeszcze się z takim nie spotkałam :)
    starfromsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. To co najbardziej lubię w tym cieście - to szarlotka, zawsze ją wyjadam z wierchu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. mniam <3 Zjadłabym takie ciacho

    ps.Klikniesz u mnie w linki choies ? Bardzo proszę;*
    http://marttfashion.blogspot.com/2014/02/choiescom.html

    OdpowiedzUsuń
  27. szarlotka to najlepsze ciasto na świecie! uwielbiam♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Jakoś nie przepadam za szarlotką, ale bardzo ciekawy pomysł na post ;) Na pewno dodasz jakieś inne cisto hehe (liczę na to). OBSERWUJĘ ;)

    siedemserc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. wygląda smakowicie :) obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystko ładnie,pięknie ;) Tylko,że ja nie lubię szarlotki :(
    buziaki !!

    OdpowiedzUsuń
  31. Mmmm ale bym zjadła ! :D Niestety nie mam jabłek,eh :( Co do poprzednich notek,bo nie chce już tak skakać i komentować po kolei,masz piękne timbery ! :)
    Pozdrawiam z http://harizon-helf.blogspot.com/ :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Mniam ,jedno z moich ulubionych ciast!!! <3.Uwielbiam szarlotki ,szczególnie kiedy je jem z waniliowymi lodami i bitą śmietanką ,mniaaam...
    ✿Zapraszam do mnie ,jeśli Ci się spodoba skomentuj ,zaobserwuj <----KLIK✿

    Będzie mi baardzo miło! <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Również obserwuję kochana! :) Twojego bloga ogląda się z ogromną przyjemnością! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. szarlotka na ciepło i lody na zimno <3 ale mi zobiłaś samka!
    obserwuje :)
    http://ggaabii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam SZARLOTKĘ !!!! :-D ale mi smaka narobiłaś. Dziś jak wrócę do domu to chyba ją zrobię ;-D Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  36. mniam ! ♥ pysznie wygląda ♥

    OdpowiedzUsuń
  37. Ciekawy przepis! Na pewno wypróbuję ;)

    może wspólna obserwacja? Jeśli tak odpowiedz u mnie na blogu :)

    http://somedayitwillbebetter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. wartościowy wpis na tym blogu!

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu

About Me

Moje zdjęcie
Magda, 23 Mayorka94@gmail.com

Followers