9 lutego 2016

3 dni w Paryżu- fotorelacja:)


Dzisiaj przychodzę do Was z mała fotorelacją z Paryża:) Nie chcecie wiedzieć kiedy ta wycieczka się odbyła, ale przemilczmy tą kwestię :D W Paryżu spędziłam 3 dni, na zwiedzanie miałam niestety tylko 2:) Dlatego wiele miejsc wciąż musiałam odpuścić;< Ale nie ma co się smucić, jeszcze nie raz tam wrócę <3 Teraz moim ogromnym marzeniem jest zobaczyć Londyn <trzymajcie kciuki> :D
Na wstępie chciałam wam polecić aplikację, a mianowicie mapę, która działa offline, a co za tym idzie nie potrzebujecie żadnego dostępu do internetu. Co więcej zawiera opisy wielu miejsc, nie tylko tych zabytkowych + możecie tworzyć własną trasę, a dodatkowo przy opisie każdego miejsca są wypisane dostępne linie metra:) Aplikacja bardzo ułatwia zwiedzanie:) Polecam przetestować:)

Jeśli chodzi o zwiedzanie tak dużego miasta, to wydaje mi się że miesiąc mógłby się okazać nawet za krótki :D Postanowiłam wybrać i zobaczyć te najbardziej popularne zabytki Paryża, chociaż jak pewnie każdy z Was wie nie tylko po tym warto oceniać miasto. 1. Wieża Eifella (jeszcze jako dziecko wspinałam się na nią, wiec biorąc pod uwagę napięty grafik postanowiłam tylko podziwiać ją z zewnątrz, przy okazji robiąc jakieś 10km tu i tam:D Widoki nocą są niezapomniane <3. 2. Uniwersytet Sorbona- ogroooomny gmach :) 3. Katedra Notre-Dame- niestety trafiliśmy na dzień darmowy zwiedzania, a kolejki przeszły moje największe oczekiwania;< 4. Panteon 5. Moulin Rouge- o którym pisalam nieco więcej post niżej :) 6. Bazylika Sacre-Coeur 7. Łuk Trimfalny 8. Luwr- tu również trafiliśmy na dzień otwarty- ale tym razem udało mi się pokonać kolejki i zobaczyć Mona Lise:) Aby przejść całe muzeum potrzeba conajmniej tygodnia:D Ogromneee! Na tym się chyba skończyła moja wycieczka:) Następnym razem za cel numer 1 z pewnością obiorę DISNEYLAND!:) 














Nagrałam również swój pierwszy "vlog" :D Jeśli jesteście ciekawy efektów zapraszam do oglądania :)
https://www.youtube.com/watch?v=VlxsCaZXGSc
P.S. Wiem że wszystko drżżżżżżżżyyy ;<

Buziaki:*

10 komentarzy:

  1. chciałąbym tam sie keidyś znaleźć

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ładnie, też bym chciała pojechać do Paryża :)
    3mam kciuki w takim razie, żeby udało Ci się odwiedzić też Londyn ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Paryz jest cudowny, mam nadzieje ze taki pozostanie!
    visit me soon!
    Pearl in Fashion

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne miasto :) nie wiem, co to za jedzenie na ostatnim zdjęciu, ale zjadłabym, wygląda apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale Ci zazdroszczę! Pieknie tam :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomimo tony turystow, Paryz jest piekny :)

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu

About Me

Moje zdjęcie
Magda, 23 Mayorka94@gmail.com

Followers