Poznaj mnie- 20 faktów o mnie!

piątek, listopada 25, 2016

Dzisiaj taki troszkę nietypowy post :) Postanowiłam pobawić się w tag. Wybrałam 20 faktów o mnie, aby ujawnić Wam kilka sekretów z mojego życia!:)


1. Zaczynam czytanie książek od ostatniej strony :) Po prostu muszę znać zakończenie, nienawidzę czytania w napięciu, co się wydarzy:) To samo tyczy się filmów. Czasami zdarza się że stopuje i szukam na filwebie wszystkich wątków oznaczonych spoiler i dopiero później znając prawdę mogę spokojnie obejrzeć film :) Nie przeszkadza mi też jak ktoś w towarzystwie spoileruje na temat filmu czy książki której jeszcze nie widziałam:)

2. Jeśli chodzi o same filmy to bardzo nie lubię oglądać filmów. Zdarzy się może 1 film na 3 msc który chce bardzo oglądnąć dlatego wybieram duży ekran- kino. Szybko się męczę i nudzę oglądając filmy na komputerze czy też w telewizji.

3. Moim ulubionym serialem jest ranczo i ojciec Mateusz. Ostatnio niestety przechodzę kryzys i nie potrafię do żadnego powrócić dlatego jestem około sezon w plecy. Kiedyś potrafiłam wyczekiwać na vod do 22 aż pojawi się odcinek online. Poza tymi serialami oglądnęłam 3 razy wszystkie 11 sezonów dwóch i pół :) Na tym kończy się moja przygoda z serialami.

4. Nie oglądam telewizji. Dostaje białej gorączki kiedy przelatuje po kanałach a tam tylko szkoła, ukryta prawda, szpital, dlaczego ja, zdrada, coś tam z 19nastolatki.. Czy tylko takie coś leci teraz w telewizji?!

5. Byłam bardzo długo uzależniona od gry Metin2 :) Było to jeszcze w gimnazjum i trwało moje uzależnienie ok 4 lata. Potrafiłam zmarnować całe wakacje nabijając expa i robiąc droppa.. ŻAŁUJE! ale wyrosłam z tego nałogu :)

6. Od dziecka bloguje. Na początku był to blog na onecie jeszcze w podstawówce o high school musical z tego co pamiętam. Później założyłam bloga z siostra i dosyć dobrze nam się powodziło. Wymiany komciami, banerki, avatarki itp. Wtedy też zajęłam się tworzeniem grafiki w gimpie :) Po kilku latach przerwy wróciłam na pingera chyba w 1 klasie liceum aż przeniosłam się tutaj :)

7.  Jedynym źródłem mojej rozrywki jest youtube. Uważam że w przeciągu ostatnich kilku lat bardzo się rozwinął. Zaczynałam od kanałów beauty i lifestylowych teraz ograniczam się tylko do swoich ulubionych youtuberow (o których wkrótce napisze wiecej) i kanałow przekazujących konkretne i przydatne informacje prowadzonych przez specjalistów i lekarzy.

8. Jako dziecko interesowałam sie wieloma rzeczami. Jak każdy zbierałam karteczki czy wlasnie pisałam bloga. W szkole średniej doszły języki obce szczególnie angielski i francuski ktory ostatnio nieco zaniedbałam i ksiazki Sparksa (mam prawie wszystkie). Dzisiaj jednym z moich hobby jest żywienie człowieka i zdrowe odżywianie. Bardzo chciałabym sie jeszcze wykształcić w tym kierunku.

9. Skończyłam studia filologii angielskiej o profilu nauczycielskim. Obroniłam sie na 5 i zrobiłam sobie Gap year a moze years:) w każdym razie planuje je jeszcze skończyć i zostać magistrem.

10. Kocham prace i zabawę z dziećmi, wszystkimi. Począwszy od dwulatków do dziesięciolatków. Moim ambitnym planem jest skończyć kurs animatora dla dzieci :).

11. Nosiłam aparat ortodontyczny ponad 3 lata a samo leczenie trwało z 6.

12. Nienawidzę swoich włosów. Mam ogromna ochotę cos z nimi zrobić ale boje sie ze moze byc tylko gorzej. Kiedy przychodzi pora mycia i czesania to wolałabym po tysiąckroć co innego robic. Ciagle sie plączą i sa bez zycia. Robiłam juz ombre i sombre które bardzo mi sie podoba ale chodzi o sama fakturę włosa. Zainwestowałam w maskę do włosów ażeby nadać im blasku ale długie włosy to chyba nie moja bajka. Czas sie wybrać do fryzjera !

13. Swojego 'narzeczonego' poznałam ok. 8 lat temu. Jesteśmy ze sobą chyba już 7 lat? Przyznam szczerze że po 5 roku zgubiłam rachubę. W każdym razie poznałam go w gimnazjum. 2/07/2017 wychodzę za mąż :) Nie których ta decyzja troszkę zszokowała bo w dniu ślubu wciąż będę mieć 22 lata :)

14. Od dziecka mieszkałam w mieście. Tam chodziłam do szkoły i się wychowałam. Mając 12 lat musiałam się przeprowadzić na wieś, której nie cierpię.. Nigdy się tu nie odnalazłam i chyba nigdy nie odnajdę dlatego liczę, że po ślubie powrócę do mojej pierwotnej miejscowości <3

15. Zawsze dobrze się uczyłam. Z każdej możliwej klasy przynosiłam świadectwo z paskiem. Na zakończenie gimnazjum miałam najwyższą średnią w szkolę a na studiach załapałam się na stypendium rektora, chociaż wymagało to ogromnej pracy:) Nigdy natomiast nie poświęcałam specjalnie dużo czasu na naukę (gimnazjum/liceum to naprawdę sporadycznie). Za to bardzo szybko przyswajam informację i mam dobrą pamięć (krótką, ale dobrą:D)

16. Nie jestem uzdolniona muzycznie, czego bardzo żałuję. I nie chodzi to tylko o śpiew ale bardzo chciałabym grać na jakimś instrumencie:( Może jeszcze nie jest za późno??

17. Uwielbiam przebywać w kuchni. Mogę gotować, piec przez cały dzień, ale nienawidzę sprzątać po sobie..

18. Pracowałam w KFC przez rok czasu w okresie studenckim :) W wakacje pracowałam jako kelnerka przy obsłudze wesel i innych imprez okolicznościowych a teraz pracuje na barze :) Udzielam też korepetycji z j.angielskiego:)

19. Mam problem z wydawaniem pieniędzy :D Bardzo ciężko pracuję żeby odłożyć jakąś sumę i później ciężko jest mi się z pieniędzmi rozstać :) Mogłabym oszczędzać całe życie:)

20. Lubię podróżować i odwiedzać nowe miejsca. Moim punktem 1 na liście miejsc do odwiedzenia jest wciąż Londyn. Poza tym kocham Paryż i bardzo podoba mi się Kraków i Sandomierz. Chciałabym jeszcze raz wybrać się do Warszawy i odwiedzić Wrocław :)

To już wszystko na dzisiaj:) Mam nadzieję że dowiedzieliście się czegoś ciekawego o mnie:) Do zabawy zapraszam:
rilseee.blogspot.com
www.xnevaeh.blogspot.com
lusialuska.blogspot.com
http://wiecej-ironii.blogspot.com/


Do usłysszenia! :*

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Ciekawy sposób na czytanie książek :D Ha ha :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło Cię poznać od tej strony :D Też lubię podróżować, ale neistety jescze nie mam zbyt wielu okazji do tego. mam nadzieję, ze to się oczywiście zmieni ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nałóg od gier często spotykany, ale fajnie cie poznać :)!

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wybralas swietne fakty. Dowiedzialam sie wiele ciekawych rzeczy o Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. JA ranczo kiedys oglądałęm :D Teraz wychodzi na płytach ale śmieszy mnie to jak reklamują "ekskluzywna kolekcja" a w odcinkach żule pod sklepem :P
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  6. Też byłam w gimnazjum uzależniona od Metina i nie lubię oglądać telewizji, ale za to seriale i filmy kocham :D ciekawe fakty :)

    OdpowiedzUsuń