Moje posiłki na redukcji #1 - śniadanie

sobota, lipca 23, 2016

Witam Was ponownie na moim blogu :) (Tak wiem, pomimo tego ze mial byc challenge codziennie nowe posty- to wczoraj sie nie pojawil). Wczoraj byl bardzo wyjątkowy dzień.. Znów doświadczyłam spadku jakiejkolwiek energii i chęci do robienia czegokolwiek. Wstaję z głową pełną pomysłów i działań na calutki dzień, a później przestaje widzieć w tym sens. Dlatego odpuściłam. Wykorzystałam ten dzień na relaks:) Wyjątkowo mocny trening ramion wjechał, odwiedziłam babcię z którą wspólnie pogotowałyśmy (makaron ze szpinakiem i kurczakiem- chcecie przepis?:D) następnie poczytałam książkę i zrobiłam sobie dłuuuugą relaksującą kąpiel. Dzisiaj jest nowy dzień z dużo lepszym nastawieniem dlatego od rana zasiadam do kompa i postanowiłam dzisiaj podzielić się z Wami pomysłami na posiłki na diecie redukcyjnej:) Ogólnie moja dieta dosyć diametralnie się zmieniła (ale w dużej mierze posiłki pozostają raczej takie same tylko są przygotowane z inną gramaturą). Dzisiejszy post jest dosyc chaotyczny i przygotowany spontanicznie ale nastepne będą już dużo lepsze:)

Na moim blogu mozecie juz znalezc pomysly na omlety (ktore sa idealne na sniadanie) http://majorka94.blogspot.com/2016/07/3-sposoby-na-omleta.html i nie klamalam mowiac ze jem je codziennie:) Przez to ze mozecie zamieniac platki owsiane np na platki jaglane, dodawac przerozne owoce (swieze/ suszone), przyprawy (cynamon/kakao/ przyprawa do piernika) lub zmieniac dodatki w postaci orzechow (wloskich/nerkowcow/migdalow), wiorek kokosowych czy na przyklad sosow zero kcal (ktore swoją drogą staram sie ograniczac i chcialabym wyeliminowac) to mozecie stworzyc codziennie inna wariacje:)




Ostatnimi czasy lubie tez pobawic sie w 'fit gotowanie' stad niemalże natychmiast zainspirowana przepisem Jacka Bilczyńskiego (https://www.youtube.com/watch?v=c_26oo1kOpU) na fasolowe brownie postanowilam zrobic swoje ale w wersji babeczek :) Troszke pokombinowałam z przepisem bo niestety nie wszystkie skladniki posiadam (np. erytrytol) i rownie szybki sposob mamy mega przekąskę np. do kawy :) 


Ponieważ robilam je w sylikonowej formie z ozdobnymi rożyczkami prezentują się bardzo apetycznie na talerze, ale też zostało mi odrobinę ciasta i upiekłam w zwykłej małej foremce na babkę :) Wystarczy że pokroimy gotowe upieczone fasolowe brownie, posmarujemy masłem orzechowym i dodamy ulubione owoce  <3

I już ostatni pomysł na mój pierwszy posiłek (jeśli śledzicie mnie na snapie: magdabajor) to wiecie ze męcze to od kilku dni :) Dowolność składników potrzebnych na przygotowanie tego posiłku pozwala stworzyć różnorodny posiłek każdego dnia. A są to owoce, odzywka bialkowa i orzechy. Owoce zazwyczaj porcjuje (wyliczajac potrzebne dla mnie weglowodany) i mroze. Nastepnie rano zalewam je wrzatkiem, odlewam wode (zostawiajac łyżkę, dwie) i dodaje odzywke bialkowa. Miksuje i mamy lody proteinowe! W moim przypadku przez duza ilosc wody jest to raczej shake :) Ale jesli macie mocny mikser, to wystarczy do mrozonych owocow dodac 1 lyzke wrzatku i zblendowac. Konsystencja beda przypominac sorbet. Ja osobiscie wole moja papke do wypicia :D Do lodow dodaje orzechy i przewaznie świeży owoc :) Moje ulubione do tej pory lody to mrozone truskawki z bananen i borowka amerykanska z odzywka o smaku #berry <3!
Na zdjęciu mamy lody z mrozonego ananasa, nektrarynki i 1/2 banana z odzywka #cookie. 

Polecam!:) 

W kolejnych postach podziele się z Wami pomysłami na kolejne posiłki w ciągu dnia:) 
Do usłyszenia!



You Might Also Like

3 komentarze